かんじべんきょうしたい

デウィ
漢字がいっぱいあります。。。
どのようにかんじをべんきょうしますか???
おしえてください。。

Re: かんじべんきょうしたい

japaneselearninghub
Administrator
<translation>

There are so many Chinese characters to learn.

How can I study kanji effectively?

Re: かんじべんきょうしたい

やまとなでしこ
日本語能力検定に向けて勉強してはどうですか?
級が上がるとどんどん難しい漢字も出てくるし、どうですか?

僕たち日本人は小学生の頃から中学卒業まで毎年少しずつ
覚えていきましたよ。

Re: かんじべんきょうしたい

japaneselearninghub
Administrator
<translation>

How about studying for JLPT (Japanese-Language Proficiency Test)?
The higher grade you take, the more difficult kanji shows up. It can motivate your study a lot.

We, Japanese, study kanji day by day since we start primary school until we finish secondary school education.

Re: かんじべんきょうしたい

Natsuki Kessira
<terjemahan>

Bagaimana belajar untuk JLPT?
Kelas yang lebih tinggi yang Anda ambil, semakin kesulitan kanji muncul. Hal ini dapat memotivasi belajar Anda banyak.

Kami belajar kanji hari demi hari sejak kami mulai sekolah dasar sampai kita menyelesaikan pendidikan sekolah menengah. belajar yang banyak.